dijous, 18 de febrer del 2010

Ens coneixem una mica més i fem grups per anar a les escoles i de cotutoria

L'activitat dinàmica d'avui també m'ha agradat molt i també me la guardo com a recurs. Havíem de dibuixar en una petita cartolina, per una banda el nostre nom i cognoms:







Per l'altra, les nostres expectatives de l'assignatura: jo espero molt d'aquest assignatura ja que és de les més pràctiques i directament relacionades amb el nostre futur com a mestres. Trobo que és molt important aquesta participació a les escoles que se'ns permet. Crec que és molt enriquidor poder gaudir d'un intercanvi progressiu entre l'escola en que participem i la reflexió que en fem posteriorment amb possibilitat de compartir-la a l'aula universitària, tant amb les companyes com amb professionals de l'educació: així he dibuixat un camí entre la escola i la universitat el qual les futures mestres anem enriquint-nos.


Fer aquesta activitat dinàmica a l'aula en què havíem de presentar a la companya m'ha permès veure que comparteixo expectatives de l'assignatura amb les companyes. Sembla que a totes ens motiva i que n'obtindrem una bona experiència i aprenentatge. També ha estat bona experiència d'expressar-me dibuixant ja que no ho faig gaire sovint. En un primer moment m'he quedat pensant: i ara què dibuixo jo? Si no en sé pas de dibuixar! Però un cop m'hi poso, he acabat finalment satisfeta amb els dibuixos que he fet perquè expressen allò que vull sense importar la qualitat. Al cap i a la fi és això el que compta.

Ja hem fet grups per anar a les escoles, parelles de cotutoria i ja començo dimarts a anar a l'escola Eulàlia Bota. Estic emocionada!

Per cert, he tingut sort i avui s'han incorporat al grup d'adolescents amb què treballo dues noies més! He aprofitat doncs per a posar en pràctica l'activitat dinàmica de coneixença que vam fer el dilluns. Ha anat molt bé, les ha motivat i s'han conegut prou. Gràcies Anna Forés!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada