dijous, 3 de febrer del 2011

Fira didàctica

Finalment, dimarts vam fer la fira on cadascú mostrava el seu projecte. Cada grup es muntava el seu propi espai on exposava el seu treaball qui s'apropava. Així, passejant entre les dues aules que ocupàvem, hem pogut descobrir pàgines web d'escoles on no en tenien o millor que la que tenien, propostes de JClick a partir de les il·lustracions d'un conte, blocs que recullen experiències viscudes com a la que vam participar el curs passat d'Universitat escola, entre d'altres. Ha estat molt bé poder anar trobant i recollint experiències d'una forma tan propera, on una mateixa podia interactuar, tocant, jugant o preguntant.

La nostra proposta ha agradat prou. Els petits laberints han estat força visitats i la gent ha pogut mirar-se els dossiers destinats als mestres de p5 que fan una visita a l'exposició Per Laberints al CCCB, veure el muntatge de pixilació sobre el Mite del minotaure i el vídeo de la Martina com a mostra de recorregut pel parc del laberint d'Horta que s'exposaria a la sala d'audivisuals de l'exposició, escoltar els podcast del camí a seguir pels petits dins el museu a través dels quatre punts proposats:
laberint d'ombres,
laberint a les catedrals,
laberint de miralls i
laberint de la natura
i fins i tot, resseguir algun dels laberints que teníem impresos extrets de la pàgina:
Juegos Infantiles: laberintos para imprimir.

Ha sigut una fira didàctica, dinàmica i interactiva que ens ha enriquit una mica més. Hem pogut aprendre de les propostes dels participants però també de la nostra pròpia a partir del reconeixement dels demès.

He de dir que ha estat un plaer poder compartir amb les companyes Cargolines el treball en grup d'aquesta assignatura. Hem fet un bon equip ja que ens hem complementat a partir d'un treball continuat, cooperatiu d'una forma emprenedora i creativa.

Per acabar, agrair a la Carolina, la Sandra i el Miquel pel seu guiatge, recolzament, consells i ajuda que ens han donat al llarg del semestre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada